Selasa, Julai 24, 2007

Stuffs around Koromyst – The himitsus within.. revealed!

Yesh. I am here to reveal myself. Why arr? Dunno. Just feel like it xD Lagipun, mana tau anda di luar sana ada minat yang sama. Kira geng arr nanti hohoho...

First and foremost, tentang aliran muzik yang diminati.

Terus-terang saya cakap, saya tak berapa layan lagu Melayu. Terutamanya lagu-lagu rock kapak tah pape tu yang menjadi kebanggaan la kononnya. Yaaa.. lagu-lagu cam Sejati ke, Fantasia Bulan Madu ke, apatah lagi yang malas nak sebut huahahaha xD

Dan saya juga tak layan balada Melayu. Tapi betulkah saya tak sker semua lagu Melayu? O_o Tak jugak. Urban Melayu la baru pilihan saya xP Pilihan lelagu fresh oleh group group cam Ahli Fiqir, Fabolous Cat semua tu. Group otai, sudah tentunya KRU! Hahaha..

Anywayz, minat saya lebih terarah ke jepun nuuu.. sesetengah j-pop dan selebihnya j-rock. Sebab susah nak dapat kat pasaran Malaysia, maka kebanyakan koleksi saya dapat secara download hehehe.. shhh.. xD Salahkan kedai-kedai cd dan kaset kerana menggalakkan saya menjadi lanun! Hahaha xD

Band favourite adalah L’arc~En~Ciel atau fondly known as Laruku. Suka vokalis diaorang, HYDE. Kecik tapi suara penuh bertenaga. Laruku banyak nyanyikan lagu-lagu tema anime (^_^) Senang citer, saya bagi contoh. Nanti dengarla lagu opening Fullmetal Alchemist kat tv tuh ekkk bertajuk Ready, Steady, Go!

Selain tu, saya juga sukakan Psycho Le Cemu. Malangnya band nih dah bubar disebabkan vokalis diaorang buat hal T___T Terbaru, Janne Da Arc. Kalau tak kenal, diaorang ni ada nyanyikan lagu tema Black Jack bertajuk Gekkouka dan One Piece bertajuk Shining Ray. Haa.. bukan calang-calang band saya sker! Muahahaha! xD

Bebaru ni macam dah nak minat Sakito dari band Nightmare. Nightmare nyanyi lagu tema Deathnote versi anime. Pastu Kai dan Ruki dari band Gazette. Kuro-chan sker si Reita yang imej dia tutup hidung dengan kain tuh O_o Uruha paling ensem tapi Weda-chan dah amek so takble arr sambar hahaha xD

Tak lupa gak, saya sker lagu lagu nyanyian GACKT walaupun orangnyer tak haha! xD Lagipun GACKT tu milik Kuro-chan xP Sampai sekarang, lagu LONGING ost Dirge of Cerberus tuh menjadi tema kat fwenster (^_^) Tak tukar-tukar.

Yaaa.. penah sekali okaa-san tegur kata dok layan jepun jer, kang ilang unsur melayu kang. Wahahaha! Mana mungkin. Melayu tetap Melayu. Layan Jepun tetap layan. Hahahaha xD

Bersambung di kemudian hari .. nantikan episode seterusnya : Numlock yang bukan kekunci!

4 rantbacks:

Unknown berkata...

wahhaha.. ok la.. ku sker lagu animes.. tapi dah biasa download jer..
Gekkouka (miracle) - dah ada
Ready, steady, go - ada gak
Longing n Redemption - pun dah ada
download.. download..
muahhahaha...

k o r o m y s t berkata...

Oro-san~
--------
Lagu terbaru Gackt yang Yami No apatah tuh? xP Dah ada gak ke? xP Jumaat ni punya Music Station nanti dia ada untuk promote lagu tuh. Jangan lupa tengok yerrrr... xD

Orang Biasa berkata...

aku slalu terlepas la musik stesen, ader je hal. err awat ko tak sker urang2 gackt tu? ko ade terniat tak nak kawen sama gadis jepang? (pastikan gadis ye ;p)

k o r o m y s t berkata...

Hehehe... hohoho... hahahahahhAHAHA!!

No komen pasal kawen-kawen tuh he he he he.

Tapi nak cakap yg GACKT tu bukan group tapi nama orang T__T Penyanyi solo huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...