Rabu, Julai 18, 2007

shimatta.... U___U

Ever got a reason to excuse yourself from work and yet the reason backfired on you?

Hahaha... camtu ler kes yang terjadi baru kejap tadi. Saya kena sediakan content untuk portal. Pastu, sebab saya sorang jer yang supply most of the basic stuffs, kira cam banyaknya beban bila diminta untuk tolong carikan video sekali untuk embed kat dalam portal tuh.

I was like, aiyaaaaa~... workload overload~workload overload~... so I hastely cakap dengan gaya-gaya penuh innocent, "Tak bolehla, wak. PC saya restricted access kat site-site cam Youtube semua tuh. Awak jelah tolong carikan ekk? Ekk? Nak wat camnela, kan? PC awak jer ada access. Awak jelah cari yek?"

Dan kemudiannya dapat reply, "Takper, nanti saya mintak tolong technician bagi awak access."

DANGGGG... terasa cam batu menghempap diri. Cess cess... baru ingat boleh mengulau. Ngelat daripada keje ahahahaha xDDD Rupanyer... rupanyer...! Meraung dalam hati jelah bila si technician betul-betul datang and suruh try bukak site video-video tuh.

Patut rasa happy ke? On one hand, saya dapat access ke site-site yang biasanya orang lain yang keje pejabat, tak dapat access dengan cara legal (hihihihi...). On the other hand, saya tetap kena carik video-video link untuk embed kat portal (T______________T) Nak rasa happy, cam ada rasa tak happy gak. Haiyaaaa~...

Dan sebab dapat access ke Youtube, makanya... PLING! Tetiba muncul sinaran bintang di tepi mata. Muka pun cam jahat semacam. Pastu try masuk blogger nih. YESH!!! Tekaanku tepat sekali! Ku dapat login blogger! Tagboard pun! Owhhhh!!! Bahagianyaaaa~!! Lalalala~!! xD

2 rantbacks:

Unknown berkata...

sepatutnya boleh bergumbira sebab boleh mengular.. hahaha... muahhahaha.. (dengan efek kilat sabung menyabung)

k o r o m y s t berkata...

heheh... ni hasut suh amek kesempatan yer xDDD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...