Ahad, Mei 11, 2008

Mari melakar xD

Sejak main gaia, saya dah kerap melukis xD Bukannya apa, kena penuhi permintaan orang atau dalam erti kata lain, dapat commissions untuk lukis avatar orang. Seronok gak walaupun takdelah bayaran gempak sangat. Setakat beberapa gaia gold dan sekali-sekala tiket xD

Tapi saya bukannya terer sangat hahaha~ Lukis cincai jer tapi ada orang still suka O_O Pelik xD Tapi tak kisahlah. Bangga gak hahaha... at least ada orang appreciate xP Selama nih saya lebih sker lukis laki. Tapi sejak bergaia nih, permintaan sketching lebih kerap dapat daripada kengkawan perempuan *sweat* Aiii... terpaksala study penuh beriya camne nak lukis pompuan xD Giler ahhh! Pasal nak lukis je, siap study hair, facial appearance sumer tuh. Kalau study beriya gini masa uni dulu kan ke bagus? Tapi tak kisahla sebab grad pun dapat gak 3 pointer lebih hehehe~



Tu antara dua contoh xD Satu untuk Meimei satu untuk Cupcake. Kebanyakan hasil saya dah diupload kat akaun devvy saya.

http://myst-o.deviantart.com/gallery

Itu kalau ada sesape berminat nak cek arr xD Yang latest lum upload lagi.

0 rantbacks:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...