Selasa, Jun 05, 2007

Hapdet!!

Pertama sekali, nak ucap salams buat butaseni-san dengan tegezoot-san kerana sudi melepak di sini. Bahasa tunggang langgang sikit tapi memang nakkan mood yang sempoi ^___^ So err... kalau nak baca BM yang betul betul umphh.. bukan kat sini hehehe...

Buat Oro-san lak... TIDAK!!! Dah main DoC sampai habis ke? Huhuhu... bagila sikit tips tips untuk menjadi seorang Vincent yang berjaya. Tak pun camne nak lepaskan Cait Sith daripada ditangkap mahupun ditembak sampai mati xP

Daph! Sankkyu for dropping by and tagging me in my cbox xD You're like so interested in the tapir ;) Kuang kuang kuang...

Okay, masuk ke perkara utama. Hapdet!! Template saya dah ubah sikit. Kalau perasanla. Dah masukkan gambar avatar Mitkun dengan Koro-chan kat sebelah tu haaa... *juihkan muncung bibir ke kiri*

Tapi profile Mitkun cam cacat sikit. Ada problem sket kat coding. Malas nak betulkan lagi. Hahaha xD

Anyway, saya nak ulang sekali lagi, keadaan tak mengizinkan saya untuk update blog ni secara harian macam biasa. Sebabnya saya kat Ganu. Kat Ganu cuma ada internet kat opis. Dan saya update pas watu opis haha. So kengkadang tu tak sempat :P

5 rantbacks:

Butaseni@Wan Raja berkata...

aku yang tua ni akan cuba faham apa yang kau tulis.aku rasa zaman aku dah berlalu kot.
salam

k o r o m y s t berkata...

butaseni-san~
hmm hmm ^_^
sebab penulisanku tidak berapa seni ecehceh... xD

tegezoot berkata...

Yg mendorong saya masuk kesini adalah kerana;

Mangga2nya best!!!

Tanpa Nama berkata...

maap koromyst lama tak singgah. Weh lame dah tak nengok Music Station. Yg last aku nonton yg ade Funky Monkey Baby tu. Lawak ar mamat yg konon2nye DJ tu ;p

k o r o m y s t berkata...

tegezoot-san~
-------------
Err... ada manga ke kat sini? (O_o)
Ke anda merujuk pada BLEACH? Datang sini nak tengok muka Ichigo lama-lama yer? xDDD

totoro-san~
-----------
DJ Chemical? xDDD Dari first time diaorang muncul, dah rasa cam dia yang paling comel! Ahaks.
Pastu makin tertarik bila dalam lagu Lovin' Life tu, tugas dia cuma menari ala-ala orang gila xDDD
Masa tu kata "lerrr... tu je ker dia buat?"
Punyala tunggu kot-kot ada selingan screeching ke apa ke yang biasa dj-dj selalu buat. Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...