Jumaat, Mei 18, 2007

Flashback

Optimus Prime die-hard Arsenal?! Gambar sumbangan Ryu-kun. Entah dari mana dia cilok haha...

Jika diimbas kembali, macamana agaknya saya terpengaruh dengan elemen kejepunan ni ekk? Omoshiroi naa~.. *urut dagu*

Saya masih ingat lagi masa kat Birmingham dulu. Selain kartun Thundercats, saya juga tersangkut dengan citer Battle of the Planets atau dalam Jepunnya, Gachaman, kalau tak silap. Menarik tul konsep peperangan angkasa bertemakan kostum burung haha xD Tapi tu dulula. Bila tengok balik, rasa citer tu cam bosan gila pulak ahahaha..

Then masa dedolu tengok Oshin la, Moero Attack la.. ejaan tak sure so kalau salah, mintak maaf yer.. Dan.. Otroman!! Kamen Rider dan Gaban, jangan cakap la! xD Ada pulak Mask Man la, Flash Man la huhuhu.. Pastu bila dah besar sket, layan J-Dorama kat TV3 dedolu. Tak sempat layan citer yang ada lagu Once in a Blue Moon tu. Takmo tengok pun sebenarnya xD Tak berapa layan kisah jiwang sangat.

Tapi GTO tengokla. Diikuti Beach Boys kejap-kejap. Takashi Sorimachi nyer pasal, layan jela xD Pastu ada Ice World lakonan Yutaka Takenouchi, memacam lagi la! Paling last citer jepun yang ada masa tu, Power Office Girls. Pastu TV tempatan dihujani lambakan citer Korea – yang saya tak berapa gemar ekekeke..

Tapi tak gemar pun, sempat lak tengok Successful Story of a Bright Girl, My Love Patzzi, Please Teach Me English, Gundam [Volcano High] ngan Full House haha.. Tapi masa tu minat dah beralih arah ke manganime lak. Yang terawal semestinya Doraemon dan Dragon Ball ^_^ Skang dah advance. BLEACH!! xD

Iklan jap. Puteh!! Mintak maap yer tapi saya baru tengok MISA sampai eppy 3 jer!! Ahahaha.. tak berapa gemar pelakon-pelakon dia and jalan cerita xD Tapi saya akan sambung tengok tapi slow slow la.. xD

Ok, berbalik pada isu kita tadi, J-dorama still layan lagi. Especially ceciter kelakar. Paling sker kalau si YamaP [Yamashita Tomohisa] berlakon. Skang pelakon dah generasi baru. Ohguri Shun la.. Kamenashi Kazuya la.. Horikita Maki la.. Fujiwara Tatsuya la.. Ken’iichi Matsuyama la.. ramai lagi huhuhu..

Iklan lagi. MY BOSS MY HERO citer lawak terbaik setakat ni xD Mungkin ada yang sker versi Korea nyer tapi saya tetap sker kan versi Jepun. Pelakon utama datang dari Agensi Johnny’s – Tomoya Nagase [Tokio], Tanaka Koki [Kat-Tun] dan Tegushi Yuya [NewS]. Best tak hingat!!

Anyways, dulu saya sker tengok Transformers gak. Tak sabar nak tengok yang live action nyer. Harap-harap cambest~!! xD

Last but not least, Gaiaonline dah kena blok kat opis. Dianggap sebagai site untuk chat haha... amendelah xD Bukan chatla huhuhu... forum jer. Bahasa Inggeris lak tuh. International tuuuu!! Haiz... Terpaksa carik hiburan lain untuk mengisi masa lapang waktu rehat xP Takper. Bleach kan adaaaa... xD Masa tu tengah surf network internal opis. Termasuk satu pc nih yang ada donlot Bleach O_o Huwaaaa... beraninyerlah~!! xD Biasa donlot-donlot nih tak dibenarkan kat opis. Tapi takperlah. Alang-alang dia ada simpan beberapa eppy Bounto [yang saya tak tengok lagi hahaha... anime version lembab sket xD Manga jer advance xP] so saya cilok tengok jerlah ^_________^

5 rantbacks:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah berkata...

salam

ehehe, koro, tak pasal2 ada nama saya.. wakakaka

tak pe, tak minat pun tak pe..

ada masa saya nak ke sana..nak pinjam bleach. cuti sekolah yaa, saya datang..

k o r o m y s t berkata...

Puteh~
Okies ^_^ Tapi koleksi saya tak lengkap xD Baru sampai eppy 76. Yang lepas tu [episod Bounto secara lebih mendalam dan yang terkini pasal Arrancar] saya tengok yang download punya ^_^|| Skang tengah usha carik eppy 77 ke atas. Patut dah ada jual memandangkan Bleach nyer eppies dah makin banyak xD

MDM FARAH FAIZURA berkata...

apsal kartun je banyka nih

cite lah pasal cinta

pasal sedih2skit

pasal nagis2

Unknown berkata...

oit.. oit.. report boss kang..

k o r o m y s t berkata...

Ekk.. che dingin singgah ke sini? ^_^ Ikut Puteh ekk haha... xP
Mana leh cintan-cintan nangis nangis. Buat merana jiwa je xD Hidup mesti positif lalala~ xD

Oro-san~
Report laaa xD Bukan diriku yang membuat onar hahaha xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...