Rabu, Januari 17, 2007

alo aloooo!! ^O^

Hari tu, bila tah, dah lupa lak. Dapat panggilan daripada seorang lelaki. Dia katalah nama dia sape and dia wakil daripada Majlis Ekonomi Negara. Saya pun cam uikslaa... Apa hal MEN nak dengan sayalah, kan? Cam glamer la pulak xP Dia pun cakaplah memandangkan dulu saya pernah berdaftar untuk skim graduan menganggur tu, so skang ada opening untuk offer kerja sumer tuh. Pastu dia tanya laa dah kerja ke lum. Cakap laa kat dia yang skang dah kerja.

Dia kata ooo kalau camtu, takperlah. Ingat dia nak letak gagang terus tapi dia sempat lak tetiba tanya. Pertanyaannya lebih kurang cam ni laa, 'sape pulak laki yang dok jawab hello hello tak dengar aaa cakap kuat sikit boleh dak?' masa saya call cik koro tadi tuh. Mati-mati ingat salah nombor!

Memula saya cam blur kejap. Laki? Pekak? Pastu tetiba laa saya menepuk dahi.

OH YAAAARRR!! Rupanyer dia dengar caller ringtone 'apek' hehehe... saya beli dari maxis 2 caller ringtone. 1 yang smeagoul LOTR tuh cakap pasal cincin dan masternya. 2 yang apek kekonon tak dengar sangat sore siapa yang tepon. Hua hua hua~!! Dah banyak kali orang tertipu dengan caller ringtone apek tuh xD Sampai dengan mak pun terkena kih kih kih... mak siap tanya, pesal lak nak tepon along tapi dapat orang laki pekak? Ingat ada orang curik tepon along xDDDD

Anywayz, berbalik pada si MEN tadi, dia tergelak bila dapat tau rupanyer sore laki tuh cuma caller ringtone. Dia kata laaaaaaaaa... ya ya jer dia ulang beritahu si 'apek' tuh nak cakap dengan saya dengan penuh beriya. Hahaha... Pastu dia siap kata menarik betul la. Boleh tak kalau dia nak tepon lagi and saya tak perlu angkat tepon. Dia nak dengar caller ringtone tu lagi sekali.

O_o


Gila apa! xD Daripada urusan formal, jadi perbualan kasual la pulak xD Pastu saya kata aaaa okee... [siap dengan efek muka cam pelik tapi mujur tepon tuh bukan 3G so tak nampak haha]. Ingatkan dia memain jer cakap camtu. Sekali dia buat betul-betul O_O

Aaa... rasa-rasa korang laa kan, pastu dia pergi subscribe caller ringtone apek tu tak? xDDDD

5 rantbacks:

Tanpa Nama berkata...

ahahaha,,,

lawak..lawak...
pagi2 lagi saya dah tergelak...

patut.. ya, dia patut subscribe?
tapi, berapa harganya ya?

saya pun pernah tertipu masa call koromyst... ayyayayyay....

O_o

Tanpa Nama berkata...

wah ha ha...
wah ha ha...
appada..
takde keje lain ker...

k o r o m y s t berkata...

puteh~
Hee... terkena jugak ke?
Menarik betul la kan?
xDDD

orochi~
Sekali-sekala pekena orang ekeke...

Tanpa Nama berkata...

koro....nk subscribe juger la..ngeh ngeh...

k o r o m y s t berkata...

nabill~
Subscribe laa.
Rasanya dalam 3 ringgit.
Ke dua ringgit.
Tak sure xD

lah~
Hehe... nombor tepon himitsu desu~! ^O^
Bleach fan gak ke?
Yokatta~!! v(^O^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...