Selasa, Ogos 22, 2006

Ichiban desu~!! o(^o^)o

iyaaaa... irasshaimasen~!!Hajimemashite~!! (^o^)
Dozo yoroshiku kudasai and sankkyu for dropping by (^_^). Actually, this is my first post so bear with my dull layout and other random stuffs xD I'm not really familiar with html and stuff. Depending mostly on generators hehe...

Wahhh~... start-start je dah speaking! xD Biasalah. Kena diverse in writing, kalau tak jadi bosan. Iie desu ka? (^_^) Maaf ek kalau anda di sana mengharapkan blog dengan ayat yang penuh skema. Banyak yang macam tu kat luar sana, jangan bimbang. Tapi kalau anda ingin teruskan membaca blog yang penuh bahasa bercampur termasuk ayat-ayat yang sememangnya rojak dan tak langsung menyerupai yang asal... ehehe... silala! xD Tak kisah sebab memasing punya kebebasan untuk membaca. Kalau tak, blogging takkan dipaparkan secara online, ye tak? (O_o)

This is like my first actual blog. Saya ada gak blog dalam myspace tapi tak aktif sangat ahahaha xD Rasanyer yang ni pun sama (T__T) tapi kenapa saya gatal nak create gak? Mungkin sebab jeles kawan saya ada blogspot dia sendiri xP But hey, this is like a new experience for me. Hounto desu~! (^o^) At least ada aktiviti yang boleh dilakukan setiap kali keje dah abis ^_^ Takdelah dok main spider solitaire jer ehehehe...

Secara real life, saya memang pendiam. Memang kontra online dan offline!! xD I guess, on the net, I'm free to be whoever I wanna be and I feel comfortable with that. Camne ek peribahasa tuh... ohh yer... air yang tenang, jangan disangka tiada buaya xD Dalam kes saya, diam tak semestinyer xder mulut xP Cuma malas nak cakap jer and lebih sker berfikir. Hahaha... yelah tu!!

Okayla. For my first post, biar sampai takat ni dulula. Sebenarnyer saya boleh citer dengan panjang lebar lagi. Banyak topic nih! xD Pasal kegemaran saya, lelagu saya sker, mende-mende saya minat, kekura saya, blablablabla... dan bla xD I guess I'm born for blogging (O_o) Cuma kemalasan tuh kengkadang menjadi satu rintangan yang amat kritikal. Cewah... skemalah pulak ayat! xD

Ohhh for those who are not familiar with Japanese emoticons :
(^_^) = senyum
(O_o) = pelik
(^o^) = berteriak kegembiraan
(^_~) = kenyit mata sebelah
(>_<) = tensen dengan sesuatu

(T_T) = nangis secara skeptical
m(_ _)m = meminta maaf secara menunduk
xD = :D dengan ':' diganti oleh 'x' bagi menggambarkan mata yang tertutup

Banyak lagila. Malas nak senaraikan xD Setakat ni, tu yang saya biasa guna dan kengkadang, saya akan modify sket. Biasanyer saya takkan membuat kurungan untuk emoticons tuh [sebab malas... biasaleeee...]. Tapi kenala rajin sket untuk posting pertama nih hehehe... I'm gonna stop here for now. Till we meet again, whoever you are xD Jaa mata ne~!! (^O^)

2 rantbacks:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah berkata...

it's ok...
guna bahasa rojak...

tapi dalam blog saya... saya prefer guna bahasa melayu 100%

muahhahahahhahaha

cintailah bahasa melayu...

:P

k o r o m y s t berkata...

Lain orang lain citarasa xP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...