Ahad, Februari 25, 2007

weirdness level O_o

Ohhh!!

Kena tagged dengan Oro-san la pulak O_o Baca kat blog dia pasal 6 perkara pelik tentang Oro-san. Pastu dia kena list-kan nama-nama 'mangsa' seterusnyer.

Sayanyer nama dalam caps lak tuh xD Aiii... tu yang kena wat jugak tuh xP Jadi...

EDIT : Ohh.. rupanyer kena tag ngan Puteh gak xP

Rules & Regulations:

Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!


Okaashi naa~… xD

1) Saya tak sker dan tak leh makan bawang. Kalau termakan walaupun sebesar kuman, mesti terkuar isi perut (O_o) Kengkadang rasa cam vampire la pulak. Nanti kat bawah saya citer nape yer...

2) Mata sensitif sket kat cahaya matahari. (Haa... kan cam vampire! xD) Tak sah kalau tak silau setiap kali menjelang tengah hari. Nak beli spek tinted mahal nak mampus so terpaksa berpuas ati dengan clip on. Tapi tetap silau huhuhu...

3) Walaupun muka cam innocent, saya tak sker citer-citer jiwang especially yang Melayu punya eheh... saya lebih sker citer ganas especially yang melibatkan senjata tajam, contohnyer cam pisau, gunting dan gergaji. Robek sama diaaaa!! xD Ceciter cam Saw series ngan The Hostel [part ganas jelaaa] yang cambest bagi saya ahah xD

4) Saya sker tengok citer-citer hantu dari Asia. Tapi kengkadang tensen gak balik-balik tengok antu pompuan berambut panjang (T__T) Orang lain tengok dengan bantal tutup muka, saya tengok dengan mata terbeliak xD Huu... seram!

5) Biasanya saya akan disapa dengan “adik ni form bape yer?” Hehe... awet muda kah diri ku ini? xD Dah umur 20-an pun disangka budak sekolah lagi xD Sampai adik pun disangka kakak dan si kakaknyer (sayaler) dianggap adik. Ohohoho... makanla ulam selalu yer xP

6) Sama cam Oro-san, saya addicted giler kat playstation. Kalau tak kerana sengkek, sudah pasti PS3 dalam genggaman!! Wohahaha!! xD Tapi untuk sementara waktu ni, biarlah saya berpuas hati dengan PS1 dan PS2 yang masih dalam mint condition lagi (^__^) Cd game yang ada, dah mengalahkan kedai jual game pulak (^_^) Itu pun cam tak cukup lagi rasanyer xD Ohh... teringin gak nak sambar XBOX 360 dengan Wii xDDD

Okeh... senarai mangsa seterusnyer!!


Liltiger92 aka Nana!
Putehseroja aka Puteh!
Nibelheim7 aka Pah!
Kekwapink aka Kekwa-nee!
Adiha aka Adiha gak!

Err... last sekali tak tau taruk sape. Jadi...

Oro-san balik ahaha xD

3 rantbacks:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah berkata...

6 perkara pelik tentang koro, yang tak pelik lagi... ngeh ngeh ngeh!

Unknown berkata...

ngeh.. ngeh.. ngeh.. kacukan manusia vampire? cam vampire hunter D la plak.. takpun the lunar legend of tsukimi.. hahaha... vampire...

k o r o m y s t berkata...

Best ker citer lunar legend tuh?
Cam hambar jer haha xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...