Rabu, Februari 28, 2007

Blok blok kayu... OHHH!!!

Biter buruks.

Kat opis, blogger ngan blogdrive dah kena block!! Atau mungkin pc saya jer. Tapi still - dah kena block!! Jadinyer, tak dapat langsung nak post, balas komen mahupun pergi blog orang lain (T___T) Hampesss... Dahler tulis blog masa rehat. Salah kah? Huhuhu... Tambah parah biler cbox pun keluar satu kotak merah kelabu tulis "ACESS DENIED". Sedih!!

Resolusinyer? Terpaksa tunggu sampai balik rumah untuk bukak blog. Tu pun kalau rajin hahaha sebab streamyx kat rumah pun kengkadang bengong (T___T) Rasa cam tak berbaloi jer bayar nam puluh nam hinggit tuh. Ku tidak puas atiiiii...!!

Haiz. Nak wat camne. Dugaanla ni kot hahaha xD

Sepanjang petang tadi pas keje, sibuk sketch komik strip pasal wewatak Advent Children xP Untuk sesker sendiri jer. Takde tujuan komersil. Sketch pun dalam buku latihan bergaris haha xD Buruks kekeke... Kalau rajin nanti saya scan, host pastu upload kat dalam nih. Tapi malu xP

Takde tujuan buat mende alah tuh. Semata-mata nak ngusik si Pah yang sker giler kat Cloud xP So Cloud versi saya cam bangang sket. Cloud yang sker cosplay jadik Vincent hahaha xD Pah nak marah pun tak ble sebab dia sendiri tergelak tengok Cloud versi saya xP

Cloud fans jangan marah haaa... xD

3 rantbacks:

Unknown berkata...

sian.. kat opisku blog memang boleh dilawati tanpa gangguan dan takde orang nak tegur.. sukati aku la.. aku boss... hahaha....

k o r o m y s t berkata...

Ooohhh cadangkan la kat persatuan bos bos ke apa ker yang blogging baik untuk kesihatan xD

Cikgu Siti Homestay Taman Indah berkata...

ohoohoh, yup, blog memang baik untuk kesihatan..kesian kat koromyst.. uhuhuhuuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...